2010-05-18

Herman

Igår fick jag en Herman av Ninni. Det sak bli spännade och se hur han utvecklar sig eller om jag lyckas döda honom.....hahaha Jag fick ett helt A4papper med instruktioner så det ska nog gå bra.
14.45
Hemkommen efter en dag i bilen känns det som. Nä då så farligt va det inte. Efter att jag lämnat barnen på dagis så åkte jag o hämtade Anders så vi åkte och lämnade in den gula bilen för däckbyte. Jag har köpt nya däck till den gula men dom va tvungna o komma på fälgen. Han sa att han hade ganska mycket o göra o undrade om vi kunde lämna bilen. Ja visst sa vi. Bra kan ni komma efter lunch o hämta den då är jag färdig. När vi satte oss i bilen igen så skrattade vi lite åt honom, mycket o göra o så ska vi komma efter 2½ timme. En effektiv kille med andra ord=) Och dyrt va det inte heller. 500 kr...
Därefter åkte jag o Sunna till Växjösjön och knatade ett varv. Tack söta Jojjo för att du höll mig sällis på telefonen. Därefter åkte jag hem till Jojjo snicksackade färdigt o fick två goda efterrättsrecept. Mums!!!
Nu e jag trött i rutan o ska lägga mig raklång en stund innan Anders ska åka på match.
Nieves: Herman är en sån där deg som går runt runt....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Herman??
Vad är nu det, jag gissar på en vandrandepinne??
Ja med ett helt A4 ska du väl lyckas hålla den vid liv..vad det nu än är!!
tell me

Unknown sa...

Skulle jag bli klokare av det..deg??
Ok...ok..deg som går runt!!