2010-05-05

Husköp

Lillebror ringde igår och berättade att dom har köpt ett nytt hus. Lite längre ut på halvön men betydligt närmare havet. Så snart blr det flytt. Det ska bli kul. Huset är inte riktigt färdigt ännu så vi ska åka upp och hjälpa dom lite, eller mycket om det behövs.

Idag har jag lunchat med Johanna. Det va roligt, trevligt o gott. Därefter gick vi till GIna Tricot en snabbis o då hade dom 29 krrea. DET va jättekul!!! Jag handlade en del som nu ska provas. Dom hade 8 dagars byte på kläderna. O det gillar jag oxå.... Hem o prova i lugn o ro istället för i ett trångt provrum....;)

Ikväll ska Anders på Innebandymöte o i helgen bär det av till Ronneby Brunn. Styrelsen sak ha heldag o jag med flera tjejjer ska spa:a medans killarna pratar. Därefter är det god midda o övernattning.
Mamma tar barnen o Sunna så vi kan njuta ordentligt. Ska bli såååå skönt. Jag har just nu bestämt mig för en Helkroppsmassage o Floating förutom bubbel, bastu o sånt gott.

Inga kommentarer: