2010-06-21

Sol

Vilket skönt väder vi har idag. Tyvärr har jag inte njutit av det för jag har legat på soffan hela dan o sovit. Jag skulle lagt in en tvätt i maskinen men jag fick ett anfall av tröttma så jag bara somnade ifrån den. Men eftr att jag vaknade så såg jag att den hade inte gått någonstans.

Idag ska jag klippa färdigt gräsmattan o Anders ska göra det sista på bastun.

17.50
Anders åkte på styrelsemöte så det blev inget byggt på bastun idag, men gräset e klippt iallafall.
Det va dags för barnen o duscha o efter en stund så börjar Elias illskrika. Han hade ramlat och slagit i sin panna i nån kant. Så han har ett jack plus en inbucktning i pannan. Jag få se hur han mår under kvällen.
20.00
Elias har nu fått en bula i pannan en stor sådan med ett jack i. Tack o lov inget blodvite för då hade vi fått åka in o sy för jacket är 2 cm långt. Jag har ingen aning om hur han ramlade och på vad han ramlade o slog sig. Finns liksom inget där inne som kunde ge honon det jacket i den possition han har det...men nånting va det ju uppenbarligen, hmmm konstigt.
Vi 21 ska jag möta upp Ninns o vi ska cykla en runda med doggsen. Ska bli skönt. Hoppas jag somnar gott efter det.

Inga kommentarer: