2010-06-22

Tisdag

Igår mötte jag upp Ninni och vi gav oss ut på varsin cykel. Hippie va oxå med. Vi skulle cykla en runda på 8 km men det blev det dubbla för vi vände o cyklade tillbaka samma väg. Det variktigt skönt. En någerlunda varm sommarkväll i skogen. Vi såg visst två rådjur oxå eller, ja Ninni o Hippie gjorde för jag missade det..hahaha!!!
Har inte sovit en blund inatt. Jag är inne i en sån där konstig sväng igen. Inatt någongång fick jag gå in o lägga mig i Alicias rum. Men det gick inte och sova där heller. Anders är en pärla som kom hem o hjälpte mig med barnen nu på morronen. Frågan är om det är lite av migränaktigt detta. För jag vill bara dra täcket över huvudet o stänga av alla ljud. Jaja, det blir väl rätsida på det med en vacker dag. Ska kurrera mig som bara den idag så resten av veckan blir betydligt bättre och på fredag är det ju midsommarafton....


15.20
Äntligen har min klänning kommit som jag köpt på tradera. Det tog säljaren "bara" 6 veckor och skicka den. Ja ja, nu släpper vi det för jag har ju fått min klänning.
Alicia o Elias va inne hos grannen o lekte lite, efter en stund börjar Alicia skrika. Hon hade på något sätt ramlat av en gunga och snurrat runt o landat tokigt på foten. Hon kunde inte stödja på den och den svullnade upp lite. Så hon har antagligen stukat till den lite. Elias ramlade idag på dagis igen o slog upp armbågen. Det känns som om att sommaren har börjat och det finns inga tjocka vinterkläder och stövlar som skyddar och tar emot.

Inga kommentarer: