2010-06-17

Flytt

I tisdags åkte vi upp till Onsala för och hjälpa Carl-Johan och Katti och flytta. Sebbe hade precis kommit fram när vi kom fram. Huset bestod av dom klassiska flyttkartongerna och det härliga stöket som man får på köpte. Vi hämtade lastbilen vid 9 på morronen igår och satte igång. C-J, Sebbe o Anders bar. Jag tömde köket på mat o annat o Katti styrde med packning. Så när första lasset gick så körde jag efter med en full volvo o började packa upp köket medans grabbarna bar.
Flytten gick jättebra och mycket är redan på sin plats. Huset fungerar utmärkt och vi är många nu. Igårkväll kom Stephen, Laura, Ian och Jassmine tillbaka från en Stockholmstripp och vi va hux flux 10 vuxna , 3 hundar o 1 Liam. Fullt ös!!! Idag kom Kattis kusin Mia och hälsade på för dom är här med en cirkus på Liseberg. Hon hade sina två barn med sig o 1 hund. Så nu är vi många och det märks inte....Det nya huset är stort och luftigt o rymligt.Den yngste är 3 veckor o den äldste är 57. Det är ett bra spann!!!
Familjen Borvall på Knaståsen. Vi firade med champange.
Stephen o Laura o Liam. Carl-Johan o Liam
Nu e det lunch och fotboll o när den är slut ska vi åka hem. Men först ska vi åka och lämna tillbaka Enya för det funkar inte jättebra med barnen. Hon är en jätte go o fin hund men det känns inte 100 o då är det inte rätt vaken mot Enya eller oss. Det kommer att bli jättetomt och vi kommer o sakna henne.

Jag känner nu efter 2 nätter att jag saknar barnen. Visst det har varit skönt o göra denna flytten utan barnen, men lite saknar jag dom allt.

Inga kommentarer: