2011-06-01

Grille

I eftermiddag tog jag fram poolen och började fylla den med vatten. Det tar ju ett tag o fylla den stora poolen med vårat ickesnabbrinnande vatten.
Därefter drog jag o barnen ner till Ninni för jag skulle provrida Freja. Vi tog den vanliga rundan men oj, vad det va inte roligt. Jag trivs mycket bättre på Nafna eller Lindh. Imorron va vi medbjudna på långritt men det blir det inget av så vi får ta en egen tur istället. Vi stannade kvar nere på H-ryd och grillade och åt god tårta för Hannes fyller år idag. Det är ju av en tradition o fira honom. 3 eller 4 året i rad nu.

Alicia sover över hos Tinna inatt. Hoppas det går fint. Medans vi nattade kidsen så satt jag o höll på Glimmas mage och jösses vad det levde om där inne. Aktiva små krabater. Mysigt va det.

Nu e det natti natti för min del. Har mycket o pyssla med imorron.

Inga kommentarer: