2011-06-22

Kli

Jag har haft kli i ansiktet ett tag nu och har inte förstått varför. Så i måndags när vi va på Öland och hängde med Idre-folket så talar Nieves om för miga tt det kan vara allergi. Men jag e ju inte allergisk mot nått. Men hon "tvingar" mig o köpa lite tabletter o jag provar. Tjoff sa det så va kliet i ansiktet borta. Idag glömde jag o ta en så poff så har jag halvkli igen.
Vi hade för övrigt en jättebra dag på Öland. Vi va på Lådbilslandet och det va ju helt ok. Elias fick vi väcka när vi kom fram så han va lite off, men kom igång på slutet.

Igår fick min farmor åka in till Ljungby lasarett med ambulans. Hon samlade på sig vätska av någon okänd anledning. Efter ultraljud och skitröntgen så såg dom att hon har proppar i lungorna. Så nu får hon medicin för detta och kommer snart att bli utskriven igen.

Jag är rätt trött just nu igen. Det va som Anders sa. Två steg fram ett steg bak o så håller det nog på tills det att man e på banan igen.

Inga kommentarer: