2011-06-12

Jobb

Det har varit mycket jobb denna veckan. Ink. ett inhopp på Toy´s. Men det är bara roligt. Sen har jag jobbat lite med Dizzy som av någon anledning har gått ner i vikt. Så när jag e färdig här så ska vi ta oss en tur med cyklen igen. Denna gången styr jag nog kosan mot häringeryd.

Igår va det möhippa och svensexa för Jon o Marie. Jag jobbade till 16 så jag slöt upp på kvällen för lite mat på Lagerlunden. Jag åt jättegott. Vildsvin med örtmarinerade klyftpotatis och någon god sås till det. Därefter bad va jag förbi hundklubben. Jag säger bara vuxna människor. Vissa är mer andra är mindre kloka. På vägen hem därifrån väjde jag för ett rådjur o hamnade lite snett i diket. Jag ringde Ninni som oxå skulle köra hem från hundklubben så hon kom o hjälpte mig upp. Tack för det... Inget blev skadat varken rådjur, jag eller bilen.

I eftermiddag kommer fam. Borgvall och jag längtar så.

Inga kommentarer: