2011-06-08

Trött

Hela dagen har varit som ett töcken. Tankar o funderingar har rullat runt i huvudet hela dagen. Tänk så fort det kan gå från lycka o rus i magen till sorg o ont i magen. Nu är ju Glimma inte min hund men jag har ju följt henne sen hon va valp o hela hennes dräktighet. Jag funkar så att när jag har tagit in ett djur ( eller människa) i mitt hjärta ger jag 100% till den. Det va en ära att få vara med under denna jobbiga situation, men som Ninni sa, det är skitsorgligt men det är verkligheten. O verkigheten gör ont ibland. Men samtidigt så får man gå vidare. Jag va ju iväg o parade Binkis för ett gäng veckor sen o om 3 veckor e det hennes tur o valpa. Så där kommer jag att hålla både tummar o tår, tassar o morrhår för att allt ska gå bra.

Imorgon ska jag upp o jobba på Toy's. Det ska bli jättekul. Så nu e det jobb för resten av veckan. På lördagkväll blir det fest o på söndag kommer fam. Borgvall. Det ska bli skoj o ses igen.



1 kommentar:

Ninni sa...

Sliten är bara förnamnet, kram