2011-06-04

Sitter just nu med båda barnen i bilen o väntar på Anders. Vi ska åka ut med kidsen till mormor o sen drar vi snabbt som tusan, lagligt givetvis, in till stan o köper förg till golvet. Sen hem i göra första strykningen. Därefter ska det torka i 3 timmar innan nästa strykning. I då tänjer jag sitta på en stol i solen o göra ingenting för jag har såååå ont i min fot o nu på morgonen så lyfte jag Elias så jag har fått ryggskott som ett brev på posten. Kan knappt andas.
Alicia sa precis att hon tyckte pappa skulle måla o att jag skulle ligga o vila. Klok tjej det där...

Detta skrev jag i förmiddags o av någon anledning så blev det inte publicerat.

Jag lyckades hitta en naprapat som knäckte till ryggen på mig, men han kunde inte stretcha ut muskeln då det gjorde på tok för ont.
Därefter åkte vi till färgaffären o köpte färg till golvet och satte igång o måla när vi kom hem. Efter första strykningen åkte vi hem till Ninni o Hannes. Vi käkade ihop o drack rosé. Efter en stund ute i kvällskylan fick jag sååååå ont i ryggen (+ att alvedonen hade slutat verka) så vi åkte hem. Gjorde den sista strykningen på golvet o därefter åkte vi o hämtade hem Fredrik o Madde.

Kort på golvet kommer inom kort.

Inga kommentarer: