2011-01-10

Hemma

Idag va vi ute o gick en härlig promenad till havet o va ute o gick lite på isen. Det va is så långt ögat kunde se. Coolt! När vi kom hem igen så halkade jag på uppfarten o jag körde Liam i vagnen. Jag halkade till som fan o dök i backen. Landade på min högra armbåge o sträckte till mig i sidan på ryggen. Jag har så ont så jag inte riktigt vet just nu vart jag ska ta vägen.
Det va såååååååååå roligt o komma upp till Onsala o se hur Liam hade vuxit. Han va go o glad, knatade runt i hela uset o gjorde sig förstådd. O så hade han börjat ge ut pussar. (han vägrade pussas när han va mindre)

När vi körde hem bestämde vi oss för o köra över Ullared o vi hittade lite smått o gott till både Anders o barnen.
Nu är det skönt o vara hemma o imorron börjar dagis igen o då ska det bli skönt med fasta rutiner igen.

Inga kommentarer: