2011-01-25

Piss skit o vademekum

Idag ringde Micke, min regionschef. Han talade om att jag inte fick någon av tjänsterna uppe på Samarkand. Han sa att efter att ha vridigt och vänt på att jag o Jessica känner varandra och att han inte vill sätta en ny arbetsgrupp i ett ev. dilemma med att Jessica skulle ge mig fördelar för att vi e vänner, så tog han beslutet av att inte sätta mig där uppe. Utan jag går kvar på min tjänst nere i stan.

Detta är så satans tråkigt så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag såg fram emot detta något oehört o så kapas mina chanser vid fotknölarna. Dagen har varit en skitdag o jag vill inte ens försöka hitta något possitivt att göra eller tänka på. Jag säger bara: LÅT MIG FÅ DEPPA AV MIG DETTA o låt mig få tycka, tänka o känna precis som jag vill.

5 kommentarer:

Matilda sa...

*kramar om*

Anonym sa...

mental hug!

pilla sa...

så tråkigt vännen!
kramar

Unknown sa...

Upp med hakan, nya tag. KRAM

Stina Gustavsson sa...

Usch och fy vad trist men du skall se att det kanske finns en mening i allt detta. Det brukar vara så. Puss och Kram Stina