2011-01-06

Pisstråkigt

Igår fick vi reda på att vår bil inte kommer att komma ut från verkstaden imorron utan någon dag nästa vecka. Det blev dödsstöten i våran Idreresa. Vi fick ställa in och det va inte roligt. Men..... vi har ju den ädla turen att vi kan åka upp precis när som.


Idag har det toksnöat här. När jag skulle köra ner till hästarna i förmiddags så fastnade jag i snön innan jag lämnade tomten. Det är en bravur tycker jag. Så vi fick skotta fram bilen och sen fortsätta o skotta för det verkligen vräkte ner. Vi åkte lite pulka oxh busade med hundarna i snön o gick en skön tur i skogen. Det va verkligen vackert. Svårt o fånga det med en Iphonekamera, men jag gjorde ett tapperst förskök=)





Om en stund ska vi äta god mat, kladdkaka o ta oss ett dopp i tunnan. Vilken dag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tänk positivt och ni klarade ju er och som sagt hit upp behöver man inte förboka..