2011-01-24

Längtan

Satt o kollade på lite kort bakåt i tiden o fick syn på detta. Oj vad jag saknar det. Det va en härlig tur. Hoppas den hära dumma hårda snön o halkan försvinner snart så man kan på att igen=)

Jag har ju förtusan köpt mig ett par ridbyxor som väntar på att få användas igen!!! =)

Och efter ytterligare lite mer koll bland fotona hittade jag dessa. Det är så jäkla roligt för så här sitter min pappa, o mina två bröder oxå när dom läser en tidning eller en bok!!

Flera roliga kort från året som gått kommer efter hand!! Detta va ju kul o minnas tillbaka lite. Året har ju för mig, som ni vet ni som följt med ett tag, varit ganska omtumlande. Tur o skönt att kameran finns för mitt minne har ju svikigt mig tillfälligt.

2 kommentarer:

Ninni sa...

Ja, bara snön och skaren försvinner, jag... men mest Hippie längatar ut, dessutom är Vissa på gång nu!

Unknown sa...

Visst är det härligt att komma ut och rida, stor glädje!!

Go ungar