2011-01-17

Sug

Jag tycker det går jättebra med den nya kosten. Men visst känns det lite avigt att äta fet mat. Idag har det blivit en långrunda med mina hundar o en lite kortare med alla hundarna + Anders o barnen. Vi tog oss en liten kvällsprommis upp o ner för allén. Mest för att Fredriks hundar skulle få komma ut lite nu ikväll.
När vi va påväg tillbaka ville barnen gå in o hälsa på Tinnas mormor o frågade om dom fick. Vi såg att Maggan va hemma så vi sa ja. Medans dom gick in där gick vi hem med Q & B o så tog vi bilen tillbaka till gården för o hämta dom igen. Haha det va lite roligt.

Nu e Anders på innebandyträning o barnen på G att somna. Jag sitter ensam i soffan nere o känner för första gången ett sug efter nått gott. Hjälp, hur ska jag kunna motstå???!!! Det är 4:e dagen idag så sockret håller väl på att rinna ut o abstinensen slår till.
Någon som har ett bra tips???

3 kommentarer:

mellanalltoinget sa...

Hallon o grädde är min räddare i nöden. Eller cashew- eller jordnötter!

lillasyster fia! sa...

fasiken va duktig du e som kör LCHF, jag e sån jäkla sucker för pasta och sånt så hade aldrig klarat det! haha! Sanna Karlén körde det ett tag och Sandra Rydell (you knoow my friends ;) )Sandra gick ner kanon mycket, sanna inte lika men hon körde inte fullt ut ;) haha! en annan kompis gick ner KANON mycket, men sen gick hon dock upp allt igen när hon började äta normalt igen.. (kankse inte så konstigt ifs så e de väl med alla dieter mer eller mindre) Men iallafall tycker jag att du e super supe duktig och tänkte att jag skulle peppa dig nu, för de e superviktigt att få en pepp eller två ;) sådeså! När kommer du /ni upp till sthlm och hälsar på? hade vatt superkul! :) Saknar er! PUSS!

Unknown sa...

Säger som lilla syster Fia, klart man ska peppa!!
GO ROSY