2011-01-28

Trött

Idag har dagen gått i ett. Nu tog jag mig en micropaus i förberedelserna inför morgondagen. Barnen ska ha kläder på o med sig, PJ o tandborste o blöja till E. Sen ska B hem till Ninni o I&D ska ha sitt med sig. Sen ska jag ha kläder på mig o kläder till festen o jag har som vanligt INGEN aning om vad jag ska ha på mig. Jag har tagit med mig fyra olika allternativ. Ja jag vet det e bara en lite fest på 90 pers o ingen nobelmiddag, men hade det varit en nobelmiddag hade det varit enklare. Då är det ju en aftonklänning o så va det löst, men nu... nu e det en 20-års jubileums fest för Moheda innebandy.
Nu ska allt bara ner i en väska o necesären packas imorgon. Det finns nämligen ingen tid för att åka o hämta det som glöms.
När allt det är under kontroll om en liten stund ska jag få ordning på grejjerna som ska med till dagen imorron. Pennor, stämplar, papperskorgar, lappar, blommor o alla grejer från Unihock.
Det blir en full bil imorgon som styr kosan mot en lång o rolig dag!!!

By the way, Fredrik, Sandra, Ossian o Soffie har det bra i Egypten, sol o gott dricka hela dagarna. Dom märker inget av allt turbulens o oroligheter som är där nere. Dom bor i Sharm el-Sheikh.

Inga kommentarer: