2009-06-30

Fy fan vilket jävla oväder det har varit idag. Det har verkligen ösregnat. Inte för att det är dåligt för vi behövde lite regn o fukt. Men åskan, den är ju helt för jävlig. Vi hade ingen ström när vi kom hem men jordfelsbrytaren hade slagit ut så det hade klarat sig. Men vi har ingen fungerande panna, vattenpump o sånt krafs. Så vi har inget vatten och vi har inget varmt vatten. Först skulle vi sova hos mormor men det känns ok att vara kvar hemma när vi fick igång spis o lyse o så. Det hade enligt Ninni åskat som fan här över Marklanda. Jag va kvar inne i stan o där small det bra oxå.

Imorron är det en rolig dag. Jag o barnen är lediga o ska försöka få Anders o ta halvdag. Det är roligare o fira om man är alla i familjen. Alicia tycker helt klart vi skulle ha tårta med jordgubbar på.

Jag har önskat mig en vitlöksskärare (Oil&Vinäger), chokladvinäger (Oil&Vinäger), jeanskjol (Lindex), en vågtång till håret. Sen är ju alltid presentkort i div. butiker trevligt=)

1 kommentar:

alex sa...

Jag ska vara absolut först..grattis Rosy.
Visst är det underbart att fylla..27 IGEN =)
Ha en fin fin dag..kram