2009-06-17

Jag hade en skön dag igår. Barnen va hos mormor ojag fick lite egentid innan jobbet. Ja va o köpte mjukisbyxor till Alicia p lindex o en jeansjacka. Men nu har jag nog ångrat mig. Jag sa ju att jag skulle åka till Ullared och handla billiga/billigare kläder till barnen som dom kan ha på dagis. Så frågan är hur jagska göra.... Jag behöver ju inte vänta till hösten för jag behöver varken regnkläder, vinterkläder eller nått annat sånt. Det har jag redan. Så frågan är ju fortfarande. Ska jag behälla dessa kläderna som gick på 500 kr eller ska jag lämna tillbaka det och åka till Ullared. Byxorna är ju från deras baskollektion så det finns ju kvar om jag inget hittar i Ullared.

Är det någon som vill åka med isåfall???
Nu ska ungarna till dagis o jag ska försöka ta reda på när det är dans runt midsommarstången i Öjaby på fredag. Funderar på att åka dit o dansa med barnen, sen på eftermiddagen o kvällen ska vi umgås med våra vänner i byn. Det sak bli väldigt skoj.

1 kommentar:

alex sa...

Hoppas du fick vila ut och hörs vi inte ha en underbar midsommar.
Det kommer en förfrågan till dig lite längre fram, men jag låter helgen passer så tar vi det sen.