2009-06-21

Idag när vi satt o åt så kom Alicia på ett nytt namn åt vår ev. kattunge. Vi tyckte inte att Tummelisa va ett så gra namn. Så då föreslog hon först Isabella, men nej det heter hennes docka, sen va det Maja, åter nej fär det heter hennes andra docka (+ 3 dagiskompisar) sen funderade hon en stund o kom fram till Tingeling. Hmmm, hennes namnvärld är inte så stor.
Ja ja vi får se hur det blir. Anders verkar rätt sugen, men lägger över beslutet på mig. För honom spelar det ingen roll.....Mmhh, är det så enkelt. Ja då säger jag lika dan, mig spelar det inte heller någon roll. Så får vi se vem av oss som ta initiativet till att ta ett beslut.

Nu sak jag nana... På mitt nya jobb så börjar man kl 07, o det är tidigt!!!! Natti natti allihopa.

Tack gumman, ja hon är jättesöt=)

1 kommentar:

alex sa...

Tingeling låtet som ett bra namn på en sån liten söt sak.
NYA jobbet får du ta och berätta om