2009-06-12

Idag har jag varit och gjort något nytt. Det va kul o det känndes som om att man va rätt på nått sätt. Beslut har fattats och efter ett långt samtal med mamma så är bröstet mycket lättare. Inte tömt men betydligt lättare. Det kommer att bli bra detta.

Imorron smäller det, då ska vi ha fest på SF. Jag o Mike har planerat detta länge och vi har fått ihop det så jävla bra. Det ska bli väldigt roligt att se vad dom andra tycker. Haha, så roligt dom kommer att ha. Jag önskar att jag fick gå på en sån här fest. Vi ska träffas kl 13 och hålla på hela dagen. Åhh så kul det ska bli.
Jag rappoterar på söndag med text och bild.

På söndag kommer även Lasse med traktorn så ska vi börja o lägga vår trappa på framsidan. Åh det kommer att bli så fint med en äkta fin gammal stentrappa. När den är på plats så är ALLA stenar borta från gräsmattan. Sen har vi två småprojekt som vi ska göra och den ena är att bygga en tvättställning. Så här ska den se ut:

Ps, Gumman, dina är precis lika fina.....Ds

Inga kommentarer: