2009-06-10

Inte igen...

Fasen, jag har ont i halsen igen. Har haft det i 3 dagar nu och det blir inte bättre, bara sämre. Jag känner att jag är trött och låg. Idag har jag varit hemma med barnen men det blev inte så mycket vila o ro för jag hade JÄTTEMYCKET att fixa med inför lördagens fest. Sen va vi o hämtade ett nytt badkar. Ett fristående nytt "gammeldags" IFÖ badkar på fötter. Det va jättefint. 500 kr, ett skampris. Sen åkte vi ut till båten och pumpade ut allt regnvatten och fixade med kapellet. Så nu är det mätt o ska lämnas in till segelmakaren. Det ösregnade när vi kom dit och en båt stod på trekvart. Anders hjälpte mannen med den jättefina träbåten (som Anders o hans pappa i Ekenäs har byggt för länge sedan).

Nu ska jag gå o sova....natti natti allihopa.

Här är badkaret vi köpte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter fint med badkaret..kort när tiden finns.
Vila sov o hopppas du känner dig piggare imon..alex