2009-06-18

Så har dagen innan midsommar kommit. Jag har jobbat inatt o är hemma med barnen. Jag är ganska trött faktiskt. Men jag har ett dilemma...... Jag är så jävla trög så jag vill åka till Ullared NU!!! Jag har ett köpbehov nu och vet inte hur jag ska komma över det. Har kollat upp så dom har öppet till 20.00 ikväll. Och Anders kommer snart o det tar 1,5 timme diy ungefär så då är jag där senast 17 o har då 3 timmar på mig att handla kläder o dyl till barnen. JA JAG VET ATT DET ÄR GALET TÄNKT!!!! Så nu sansar du dig Rosa.... Men det går om jag vill. Det är ju helt galet. Alicia går ju inte utan kläder det gör hon inte men hon har snart inga byxor för dom har hon vuxit ifrån, men jag måste sansa mig o åka en annan dag. Men oj så kul det hade varit.
Å jösses vad det killar i min köptarm..... JAG VILL TILL ULLARED!!!!

PS Nieves, så får du ju inte skriva, nu är jag typ HUR nyfiken som helst. Så skit i helgen kläm fram med det........snälla..... DS
21.50

Ja som alla förstår så kunde jag inte dra till Ullared även om jag ville så därför så åkte familjen till Ikea istället. Det är ju rea där oxå så den ville man ju spana in. Oj vad skräp dom reade ut. Hahaha undrar vad dom hittar allt...=)

Men oj vad vi fyndade, fast inte reavaror utan nere på fynd istället. Vi hittade två garderober Faktum för 98 kr styck och två gaderober Pax för 98 kr st. Ja det va ju precis det vi behövde. Vi har ju pratat så mycket om att vi måste ha fler garderober och vi ska bygga in dom i sidogarderoben uppe i sovrummet. Så då vill man ju inte betala förmycket för dom när vi måste såga lite i dom. Vi har sparat 2210 kr! Åhhh så nöjd jag är. Min köptarm är tillfredsställd=)



Faktum Pax
Nä Nieves, jag har fått lära mig av Ullaredsproffs att man INTE ska åka på morronen utan man ska vara där frammåt 16 för då åker alla busslaster hem o dom som varit där sedan kl 8 på morgonen. Så då har man varuhuset "för sig själv".

1 kommentar:

alex sa...

Men vad fan Rosy inte kan du åka till Ullared NU!?
Brukar inte folk gå där typ från ottan till sena kvällen??!
Hejda dig kvinna,,,
Nääää =)