2009-06-24

Mamma va här i eftermiddags o hjälpte mig lite med barnen o vi fikade. Vi skulle igentligen haft picknick i Strandbjörket men jag orkade inte det. Min energi är nu helt slut. Jag vet inte hur jag ska göra imorron för jag har lovat Alicia att vi ska åka hem till en dagiskompis imorron. Alla på dagis ska dit.
Men orkar jag detta....Kommer jag att kunna hålla det jag har lovat?? Jag har sjuksrivit mig från jobbet, kan man då aktivera sina barn??? Ja det är frågan... o svaret har jag inte.

Oj oj oj så stort det har blivit..... Jag fattar INGENTING!!!!! Jag har bett om ursäkt från min sida mer kan jag inte göra. Jo, jag har tagit bort inlägget från MIN blogg för att visa respekt. Jag har släpp hela skiten iallafall. Hoppas bara att jag får samma respekt tillbaka.

1 kommentar:

Unknown sa...

va vad är det som hänt??