2009-06-14

Oj vad roligt vi hade det igår. Ska se om jag kan få kort av Mike då jag åkte hemmifrån utan batteri i min kamera....

Idag har Lasse o farmor varit här o hjälpt oss med att bygga vår stentrappa på framsidan o passa barnen. Lasse kom med traktorn så Elias har levt på moln idag o Alicia fick sig en liten åktur. Vi har jobbat i trädgården hela dagen. Dom kom långt med trappan o gräset är klippt, tvätten är klar. Vi gjorde god kyckling idag i ugnen och till efterrätt fick vi jordgubbstårta. Mums!

Nu sitter jag här framför datorn o bloggar, med Spotify o ett glas vin. En perfekt avslutning på veckan.

2 kommentarer:

alex sa...

Spotify is the Shit..jag gillar

Unknown sa...

Tittar på erat fotoalbum den där festen hos Hannes!!
Bidde det mkt schupi schupi, Rosa dricker ut barnmugg och Anders blundar nöjt på korten ;)