2009-08-04

Blandat från Öland

Vi kom fram helskinnade igår. Stugan stod kvar och det va riktigt roligt o vara tillbaka. Vi åkte o badade direkt när vi hade packat in. Där mötte vi upp Camilla, Loke och Nike. Efter att Alicia brytit ihop 4 gånger på 1 timme så orkade jag inte mer. Vi packade ihop o åkte hem till stugan. Vi kollade lite p Bollibompa o så fort något inte blev som Alicia ville så surade hon ihop och började skrika. Så kl 20.30 hade jag slängt dom i säng. Dom somnade inom 5 minuter båda två.

Idag va vi i Penåsa och lekte en massa. Vi hade Camilla o barnen med oss. Det va jätteroligt. Vi lekte kurra gömma och åt lunch o fika ute. Barnen sprang mycket och det va det som va planen... Bort med en massa överskottsenergi...

Därefter åkte vi o släppte av Anders vid Haga Park så han fick surfa lite. Jag o Camilla o barnen åkte till Färjestaden och åt glass o shoppade lite. Jag hittade 2 tröjjor till mig o 2 till Elias. Jättefint!!

1 kommentar:

Unknown sa...

skönt att höra att man inte har den enda tjurskallen..ha ha snacka kill posé på elias..ha de super bra,,kram