2009-08-09

Kalas

Igår åkte vi till Onsala och kom upp vid 13.30. Då va C-J:s fotbollsmatch i full gång. Det stod 0-1 till motståndarna. Till slut så vann motståndarna med 0-3. Dom mötte serieledarna så det va inte så jättekonstigt. Men gud va dom slet för det va 30 grade varmt och inte ett moln på himlen. Jag satt och solade för fullt på läktaren.

Efter matchen va det dags för Kattis kalas. Vi samlades på eftermiddagen och åt o drack gott. Det bjöds på grillad kyckling, choritzo o lax med ungsbakad potatis. Åh det va så gott....
Vid 22.30 gick jag o la Elias, eftersom vi skulle sov i gäststugan ville jag inte bara lämna honom så jag la mig jämte o somnade som en lite stock själv. Vid 23.30 kom mamma och väkte mig. Då skulle Alicia gå o lägga sig. Anders tog henne o jag gick in o vi började spela GituarHero för fulla muggar. Efter en stund gick jag ut o kollade Anders, då hade han somnat.... Väckte honom så han oxå fick spela lite...

Idag har vädret varit kasst. Alicia har börjat kissa på sig lite då o då, när hon leker o glömmer bort att hon behöver gå. S båda hennes trosor va nu kissiga, så hon o jag åkte in till Kungshamn och köpte lite trosor till henne. Det va ändå dags o gå upp en stolek då 98 i storlek började bli lite små....=)

Nu ska vi spela lite GH o när det är gjort ska Alicia få titta på Tingeling. Vi har hyrt en film tills ikväll för det är riktigt filmväder ute. Revolutionery Road ska vi se.

Inga kommentarer: