2009-08-23

Natten

Natten e avklarad och det gick bra. Jag somnade ganska tidigt, sov nog innan kl va 21.30. O så sov vi ända till 9. Alicia vaknade lite tidigare men jag fick henne o somna om inne hos mig. Jag vägrade stiga upp kl 7.45 en söndagsmorron när jag har så ont. Dagen skulle bli så lång kände jag. Mamma ringde 9.05. Hon o Beauley va ute och gick en morgonpromenad o hon ville höra hur det va med mig. Hur e det med mig idag då. Bättre men inte bra. Jag har tagit den sista tabletten jag fick av C-J och hoppas på under. Det går lite lättare o andas när man bedövar det som gör ont.
Jag hyrde 3 filmer igårkväll innan vi åkte hem, BOLT, till barnen (muta så dom ska vara lugna..hihi) Rallybrudar och den sista Wallander. Kommer inte på vad den heter nu...

Nu hoppas jag på en bra dag och att Anders inte dröjer allt för länge innan han kommer hem.

Inga kommentarer: