2009-08-25

Jag förstår faktiskt inte. Har man tagit på sig ett ansvar så anser jag att det ska fullföljas. Annars e det ingen vits och ha denna titel.

Har förövrigt nästan packa färdigt allt inför våra miniresa som har blivit en superresa. Vi är bjudna på dop i Idre på lördag och jag ska bli gudmor åt Max. Hela resan börjades planera o vi skulle från början åka fredags morgon. Efter lite snack om hur vi skulle bo o så så sa vi att vi skulle åka redan på torsdagskvällen o köra på natten för det tror vi skulle vara bäst för barnen.
Sen blandade Anders jobb i sig så vi skulle köra på torsdagsmorgon så att Anders kunde gå på ett 2-3 timmars möte i Karlstad. Men gissa va... nu hade det ändrat sig igen. Nu ska vi åka imorron efter jobbet o så har vi fått ett hotellrum i Karlstad av Sörman o så ska Anders åka med "Sörmanbilen" till Arvika kl 10.20 o så är han tillbaka vid 16. Därefter ska vi åka vidare till Idre. Det ska bli mysig o sova på hotell o så ska jag o barnen hitta på nått skoj på stan i Karlstad medans Anders är på möte. Jag hoppas vid min ... att det inte blir längre än till 16 för det är ju fortfarande 40 mil kvar som vi ska avverka... Men det är ju superhygglo av Sörman o ställa upp med ett hotellrum. Sen stannar vi i Idre till Söndag morgon, då vänder turen tillbaka till Växjö men dock utan övernattningsstop.

1 kommentar:

Unknown sa...

OJJ men det blir väl mysigt, jag tror Karlstad är en fin liten stad.
Har ju bara varit i köpcentrumet men det var iaf fint :)
Alltid trevligt att bo på hotell och käka hotellfrukost..

Fatta inte din inledning..??