2009-08-12

Jag tror jag blir tokig. Jag har nu försökt lägga in en annons på Blocket 2 gånger o jag har blivit utsparkad båda gångerna och jag får ingen förklaring varför. Det står bara försök igen lite senare... Ja ja, jagfår välprova om en stund igen, eller så har jag 2 annonser liggande där redan.

Det va mycket skönt o gå rundan i morse. Jobbigt men skönt. Jag lyssnade på bra musik o njöt av skogen. Anders har panelat klart väggen på baksidan nu. Oj så fin det blir. Nu ska vi bara komma överrens om färgen på knutbrädorna. Svarta eller grå (som övriga huset). När detta är klart är det några få ribb som återstår och fönsterbläck. Sen är utsidan KLAR!!!! Tjoho!!.

Pratade lite med Linda idag oxå. Det verkar som om vår kissunge har sprungit bort....eller blivit tagen av nått, räven kanske. Vi ger den 2 dagar sen förklara vi den borta...Trist, för Alicia hade sett fram emot att få hämta kissen i dagarna. Vi får väl antingen vänta ett år till eller kolla efter en annan kattunge. Det får bli kvällens vuxenbeslut.

Inga kommentarer: