2009-08-18

Natten till idag va lite bättre, men jag vaknar då o då och det är jättejobbigt. Jag hoppas jag kan få sova inatt för imorron har jag sovmorron till kl 8. Sen ska jag o barnen upp för att köra sista inskoliningsdagen. Det går jättebra för Elias men det hade vi inte trott nått annat. Han har ju fått plats på samma dagis o avdelning som Alicia och i dagens dagisvärld är det lyx. Inget illa ment alls nu mot någon, men det är många syskon som får dela på sig och vara på olika dagis för att det är fullt. Vi går på ett väldigt litet dagis med bara 2 avdelningar med världens bästa personal o då är det inte så konstigt att det är svårt att komma in för ingen slutar eller flyttar. Men som sagt nu har vi dom båda på samma ställe och det är såååå skönt.

Idag har Elias varit utan blöja medans vi pkte o handlade. Jag glömde bort att vi hade tagit av den o körde kallingar. Tur att det inte hände någon olycka...=)

Inga kommentarer: