2009-08-14

Inatt sov Alicia hos mormor. Hon (mormor) va här en runda igår eftermiddag och tog med sig henne. Så i morse va jag o hämtade henne där för Alicia o jag skulle klippa oss vid 9.30 hos Hanna. Vi klippte av Alicia ca 5-6 cm så nu är hon riktigt korthårig. Hihi. Jag har samma frisyr fast kortare. Alltså kort där bak o längre framtill. Så nu ska man tydligen vara snygg;)

Efter att vi klippt oss så hämtade vi C-O o så åkte vi hem o hälsade på hos gammelfarmor. Hon bjöd på mat o fika därefter. Hon börjar bli gamal nu. Karin o Lennart kom oxå förbi en sväng.

Alicia fortsätter att vara asjobbig. Hon bestämmer o styr o domderar. Hon skriker så hon nästan kräks så fort hon inte får som hon vill. Tack gode gud att semestern är slut på söndag så det kanske blir lite ordning i vardagen.

Ninni: Nä du tack det är inte jag=) Det är min lillebror o hans tjej som ska ha barn.

Inga kommentarer: