2009-08-02

Nu så...

Vi lämnade barnen i Elofstorp o kom iväg strax innan 10. Vi tog det lungt upp. Stannade o åt en bit mat. Väl uppe gjorde vi oss färdiga o drog in till stan. Kl 17 hade vi bokat bord på en jättemysig grekisk restaurang. Vi beställde in varsin lite Meze (en förrätt) o så smakade vi av varandra. Typ som dom spanska tapas. Det va friterad ost, feta ost o chili, inbakad nått o så oliver.


Jag tog kycklinspett med vitlök o tzatsiki och supergoda friterade potatisskivor o Anders tog blandat från grillen. Åh så gott det va!!!


Efter denna underbara måltid tog vi oss bort mot Ullevi o in till våra platser. Vi hade sittplatser på läktare O och det va lite högt uppe. Det blåste som fan och jag vacklade till när jag kom upp så jag fick en otäck känsla i magen. Men jag överlevde kvällen...hahaha!!

Kl 20 gick Snow Patrol på och spelade ett gäng låta. Dom är ju oxå så bra tycker jag. Jag gillar deras typ av musik. Sen när mörkret kom smygandes kom dom.... Vilket jubel!!!


Åh så nöjda vi va efter konserten.

Dagen därpå åkte vi till Särö Trädgård och gick o strosade. Vi köpte en planta med bambu och en planta med rött prydnadsgräs till våran rabatt.

Efter Särö Trädgård åkte vi o spanade in en loppis. C-J fyndade ett par nya solglasögon, ett par man kunde vika ihop till minimal storlek. Visst e han snygg i dom....=)

Inga kommentarer: