2009-11-02

Måndag

Kl är 9 och jag har redan hiunnit med massor. Kl 07.30 va jag på röntgen och röntgade min fot inför kommande operation. Jag trodde att dom skulle ta en bild eller två, men nej nej, här va det magnetröntgen som gällde. Ligga totalt still i 30 minuter med fötterna inne i en jättestor maskin. Tack gode gud för att hade hörlurar med radio i. Därefter så gick jag upp till Öron/näsa/hals o kollade lite ang remissen dit för Elias. Dom hade fått remissen men det va inte tid förrens fram i januari o det va satt från Vårdcentralen... Jag o damen i receptionen fattade ingenting. Så hon kollade i tidsbokningen o vips. Imorron kl 15.15 ska vi på ett läkarbesök där uppe. Att man måste ta tag i saker o ting själv för att det ska bli någonting gjort. Konstigt...!! Så nu e jag hemma igen och dagis e stängt. Anders har mycket att göra på jobbet så han har jobbat som en tok. både kvällar och helger och tidiga morgnar. Dom har dedline idag för ett projekt. Hoppas dom hinner i tid.
Alicia verkar vara trött idag, det va ju sent i lördagskväll men vaknade ändå som vanligt på söndagsmorronen sen hade hon svårt o sova igårkväll så kl blev 22 innan hon somnade o så vaknade hon YBERtidigt idag, redan vid 06.30 Men Anders hade fått henne o somna om en stund nere på soffan. Vi får se vad dagen leder till.

1 kommentar:

Therese sa...

Hej! Du lämnande en kommentar i vår blogg ang marsipante. Vi har sålt det tidigare men har det inte inne till försäljning just nu. Möjligen att vi tar in det igen längre fram igen så håll utkik!

Ha en trvlig kväll!

Vänlig hälsning
Therese/Aromboden