2009-11-22

Söndag

Igår va vi en runda på IKEA, hade sett en fin kudde jag ville ha så det blev en liten påse. Vi va där utan Alicia för hon hade sovit hos farmor o Lasse mellan fredag o lördag. Ellen o Peter va oxå där så dom hade lekt gärnet. Efter en stund i Elofstorp åkte vi till familjen C och myste där en stund och jag fick en god kopp marsipante. Sen va det pizza o godisköp inför kvällens mys. Lagom i 20 på kvällen ringde det på dörren o C-O o Jon kom o vi drack lite glögg, chili/choklad. Åhh så god den va. Min absoluta favvorit just nu. Sen kollade vi på Robinson som jag totalt hade missuppfattat. Jag trodde det skulle vara kändisar men det va ju helt vanligt folk. Men det kan nog bli kul. Jag har redan nu störmänniskor i programmet. Sen spelade vi ett gäng rundor på Wii:et.
Idag söndag så ville ingen av oss vakna, men det va bara o stiga upp och gå till kyrkan. Alicia skulle få sin Barnens bibel och Elias sin dopängel. Därefter så va det tårtbuffé i församlingshemmet. Det va sååå gott så det va värt o stiga upp trots det jättegråa vädret.
Därefter åkte vi o hämtade båten o körde ut till Elofstorp. Killarna tvättade båten o tjejjerna åkte till Östregård. Jag hittade en julklapp som är klockren...
Nu vankas det mat o jag är riktigt hungrig.

Inga kommentarer: