2009-11-24

Natten

Anders sa imorse när jag vaknade o sa att jag har yrat inatt o hållt på. Jag har tydligen varit lessen o låg o kliat på hela mig. Jag har ingen aning. Jag vaknade vid 06 i morse o det känndes som att något va fel på jobbet. Jag ringde o då stod det inget om vem som skulle jobba för mig o jag började jobba vid 07. Men supergoa Iren som jobbar natt sa att hon stannade över ifall ingen kom så jag skulle inte tänka mer på det. Men det kändes ändå inte bra. Men vid 06.45 ringde hon igen o då hade det han jag pratade med på kvällen kommit. Men han hade glömt o ringa tillbaka o bekräffta. Åh så skönt att det löste sig. Jag hatar att stätta folk i klistret. Men just nu kan jag inget gör. Jag mår så fruktansvärt dåligt.
Anders stannade hemma på morgonen o tog barnen så jag kunde få sova vidare. Å jösses vad jag sov. Jag sov ända till kl 12. Det har jag inte gjort på över 4 år....

Nu ska jag ligga på soffan resten av dagen o glo på tv o njuta med mina nyinköpta te:er. Jag blir alltig väldigt glad när jag köper nya te:er. Jag vet inte varför men jag bara blir det...haha!!

1 kommentar:

lilsis sa...

krya på dig kära du!
PUSS