2009-11-01

Härlig lördag

Vi åkte in till stan igår och gick en runda. Det va värsta jippot i Tegnergallerian. Hårmålning, hoppborg, ballonger, clowner o godis. Alicia o Elias va i extas. Vi gick fram o tillbaka och njöt av en ledig lördag, vi träffade många vänner på stan o det va mycket trevligt. Vi träffades hemma hos C-O o Matilda efter en stund och tog en fika. Väl hemma förberedde vi oss inför kvällens Halloweenfest. Det lektes, sminkades och stojjades.

Alla kom och vi hade jättetrevligt. Jag o C-O lagade mat, vi gjorde en Thaigryta med ris och det va jättegott. och till efterrätt bjöd vi på detta.....:


Kvällen fortsatte i en mörk o spöklik anda. Vi började spela Wii, vi körde bowling, pilbåge, pingis o gud vet vad. Jag va nära o somna på soffan så då gick jag o la mig, vad dom andra gjorde vet jag inte men dom spelade väl... Här har ni gänget på Villanshöjd!!

Inga kommentarer: