2009-10-31

Trött

Nu är jag trött på denna eviga hosta. Jaghar hostat i en vecka nu. Och hostan kan inte bestämma sig om det ska vara ret hosta eller slemhosta. Det är riktigt jobbigt. Funderar på o gå till doktorn o försöka få lite kraftig hostmedicin. Det gör så ont i huvudet när jag hostar o i bröstet och i magen o ryggen. Jag har fått träningsvärk av allt hostande.

Idag vaknade Alicia ybertidigt och undrade om det va lördag idag. Japp det är det men det är inte dags att stiga upp ännu... men vid 07 så steg Anders upp och skulle jobba lite så då hakade Alicia på ner och la sig på soffan o kollade på en massa Bollibompa. Elias sov till 8.20 och han har samma hosta som jag. Jag tycker så synd om honom.

Nu ska vi mysa här på förmiddagen och så ska vi träffas i stan lite senare....Det kommer att bli en härlig dag. Det är riktigt kallt ute idag och solen skiner. Mamma kom med mina pumpor igår så nu är mina rabatter så fina. Jag ska ta ett kort och lägga ut så ska ni få se. Ja just det, Anders hade kopplat in lite ljus i rabatten och trädgårdslampan så det lös så fint igårkväll när jag kom hem från jobbet.

1 kommentar:

lilsis sa...

det känns som om att du har vatt så deppig på sista tidne när man har läst din blogg, och nu när jag läste känndes det helt tvärt om! tycker om när du är glad! :)
pssst, jag kommer hem till jul ;)
PUSS