2009-10-30

Jobbar

Idag e det fredag och jag sitter på jobbet.... idag jobbar jag 11-21.30 Ett lagom pass. Jag skulle handla till M innan jag började. Och när jag va på maxi så knackade någon mig på axlen och det va Anders. Han va där uppe o skulle köpa smörgåstårta till sig o sin kollega.... Jo jo här myser man en fredag..Hahaha... Själv köpte jag mig en liten chokladkaka med mintsmak. Blev sååå sugen på det. Men sen när Daniel kom till jobbet så hade han en cola med sig o jösses vad jag ångrade att jag inte hade köpt en cola med. Då hade denna fredagen gått som en dans. Jag längtar tlls imorron för då får vi besök och vi ska ha så skoj hela helgen. Vi måste bara åka o hadla lite imorron så vi har lite godis tills imorronkväll för det är ett MÅSTE när det är Halloween=) Jag jag ska ju göra mina överraskningar så lite marsipan ska oxå handlas in..=)

Inga kommentarer: