2009-10-11

Söndags morgon

Elias kom lite halvtidigt men han fick krypa upp mellan oss, men vid kl 8 kom Alicia smygandes. Bollibompa fick agera barnvakt så vi kunde dra oss lite. Det är så härligt o vakna till skräniga barnprogram.... Det är ett riktigt ruskväder ute och vi måste hitta på något roligt idag. Det va länge sedan vi gjorde det, men...vad ska man hitta på då???? Både Anders o jag har sådan idétorka. Dessutom börjar jag jobba 17.15 på bion så vi har inte hela dagen på oss.

14.00

Det blev ingen mysig familjedag. Peter o Ellen hade kommit igårkväll och skulle vara hela dagen i Elofstorp och då är det en självklarhet att ungarna ska åka dit o leka. Sen visade det sig att Anders skulle referera innebandyn idag så han skulle dra vid 14 o då kände jag att jag att jag blev lite sur. Absolut inget o om mina svärföräldrar o Anders bröder för dom är toppen. Men jag va så inställd på att umgås o bara göra nått med Anders o barnen så jag blev lite matt så jag valde o stanna hemma. Gick o tröstshoppade lite och står nu och lagar mat. Jag provar ett nytt recept på en ugnsgratinerad pasta&kasslergratäng. Det ska bli smarrigt. Det luktar gott iallafall. Sen vid 17 ska jag ju jobba så.....

Inga kommentarer: