2009-10-04

Söndag

Oj vilket busväder det har varit idag. Riktigt regn o rusk väder. Vi tog sovmorron i morse. Sov till 9.20 Det va skönt. Efter lite slapp här hemma så åkte vi in till stan. Ungarna lämnade vi hos C-O o Matilda o Nille. O så hade dom kallat in förstärkning av mormor o Flamman. Så ungarna hade MÅNGA ögon på sig...=)
Jag o Anders hade bestämt att vi skulle gå på den berömda Bomässan. Åhej vilken besviklese det va!!! Jag har inte ord för o beskriva detta extremt urusla arrangemang. Jag rekomenderar alla att inte gå på den i framtiden. Ja, jag dömmer ut den på förhand. Never more!

Sen köpte vi kinamat o åt hos C-O & M när vi hämtade kidsen. Alicia tjatade till sig att få sova hos mormor o Elias va så trött så han gick på sockret från alla bullar han ätit idag (på kanelbullens dag). Vi körde förbi GvG o hyrde Wallander - Tjuven, The reader & Thick as thieves. Wallander är avklarad o den va bra som vanligt. Vi har eldat o myst i regnet o det va skönt o få sitta ner o kolla på en film i lugn o ro, jag har just nu fått en lugn känsla i kroppen. Hoppas bara att jag får behålla den så länge som möjligt.

Imorron blir det en stor dag för en vän. Jag önskar er all lycka till er o hoppas på en kille, (så jag får nått rätt i min hobbytippning..=))

Inga kommentarer: