2009-10-10

Galenskap

Idag hade vi 70% på allt i butiken. Folk började köa redan 9.40 för att få komma in. Sen när vi öppnad så sprang folk in. En tjej hade tydligen fått en vagn undanställd och samtidigt som hon sprang in i butiken skrek hon VAR ÄR MIN VAGN!!! Jag o Sandra bara tittade på varandra o skakade på huvudet. O inte nog med det så trodde hon att hon skulle få vagnen till 70% idag fast hon ställde undan den i onsdags då det va 50%. Så efter lite om o men så fick jag säga till på skarpen o säga till henne att det är det priset eller inget för köper inte du den köper jag den o jag hade konkursförvaltaren jämte mig och jag hade rätten på min sida. Gud vad folk är hagalna!!! Vid ett konkursbo så har man ingen skylldighet att sälja en vara till kund utan kan välja att inte sälja. Man lär sig ganska mycket faktiskt om hur saker och tig fungerar. Samtidigt som det är helt galet så har det ändå varit lärorikt. Så nu när vi gick därifrån så såg det helt dött ut. Mer eller mindre helt tomt på alla hyllor. Typ 5 påslakanset kvar. Lite liggkorgar till joggers o solkläder. Vi stängde o låste dörrarna kl 13 men sista kunden betalade inte förren kl 16! HELT GALET!!!! Om ni inte förstod så säger jag det igen.
HELT GALET!!!!!
Nu sitter jag i soffan som ett miffo o är helt slut. barnen sitter nedanför i sina fotöljer o äter lördagsgodis. Anders o jag ska smaka den nya glöggen o ha lördagskväll.
Jag såg oxå på en blogg att nu va det dags. Vi håller tummarna och hejjar på o hoppas att det går vägen=)

Inga kommentarer: