2009-10-29

Ångest

Jag har sådan ångest i kroppen idag. Vaknade jättetidigt av att jag kom ihåg att jag skulle träffa en ny brukare o enhetschef igår. Men med tankte på att Alicia mådde som hon mådde igår så försvann det ur huvudet bara sådär. Jag har så ont i magen över detta så jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. Jag har försökt sen 07.30 o få tag på enhetschefen men hon sitter i möte hela dagen o när hon sen e ledig så jobbar jag... Hoppas hon återkommer så jag inte har bränt mina broar. Jag hoppas hon förstår att det försvann för att jag åkte till doktorn med min fisa.

1 kommentar:

Unknown sa...

Sånt som händer vännen, när det gäller barnen så släpper man ju allt man har i händerna och rusar.
Hoppas du får tag i henne och kan förklara, tror ingen inte skulle förstå.
Men förstår ångesten, för chefer är chefer..kram