2009-10-09

Fredag

Jag förstår mig inte på det här med sjukdomar. Elias har pendlat nu i 2 veckor med att inte vara i form. Sen så bröt febern ut och han hade öroninflamation. Han åt penecilin o det tog slut härrom dagen och igårkväll så satt väl febern där som en smäck igen, fast denna gången hög feber. 39. 5. Vad är det som händer i hans lilla kropp? Sen Alicia hon e svår diagnostiserad. Hon är trött och tjurig (men ändå glad o snäll) Hon går upp på en febertopp på max 38.0 men är inte påverkad. Dom äter både dåligt o bra. Hon har kissat i sängen 2 nätter i rad nu men 3 natten va hon torr igen. Själv är jag kalastrött och igårkväll så fick jag mig en febertopp på 38.2 som idag är borta men är lite krasslig i halsen. Är det någon som vet vad vår familj har råkat ut för???

Ha en härlig höstdag för det är ett fint väder ute=)

1 kommentar:

pillan sa...

riktigt med otur är vad ni har råkat ut för gumman!
kramar