2009-10-06

Tisdag

Oj vad tiden springer iväg. Igår va vi i Rottne o lekte med Matilda, Ella o Sofie. & som en klick lingon på moset så va Annika o Arvid där oxå. Jag va väldigt trött när jag va där ute men när man är bland vänner så får man vara i vilket tillstånd som helst. Jag fick en mycket trevlig dag iallafall. Elias va kass o öroninflamationen va ett faktum o jag kände mig som en dålig mamma.
Idag har det varit pyssel o trix o fix hela dagen. Sen va det dags för gympa för Alicia. Hon tycker ju det är såååå roligt. Tänkte låta henne prova dans nästa termin. Vi får se måste få tummen ur först bara o ringa. Sen har Sandra som vet allt om barnaktiviteter tipsat om barngympa i Öjaby som jag ska anmäla henne till istället för att dra in till Pilbäck.

Imorron blir en lång dag. (oxå)

Inga kommentarer: