2009-10-02

En dag på VB

Idag har jag o barnen varit hos doktorn. Alicias krämpade hade hunnit gå över men Elias hade öroninflamation. Så nu ska den snurren börja igen. Det känns just nu som att allt ont inte har något slut. Hur länge orkar man???
Därefter va det jobb på VB som gällde. Vi har så mycket och göra där inför imorron. Men hälften blev inte gjort. Alla vagnar o sängar o allt på lagret ska fram o ut i butiken....Men det hann vi inte så det får bli om det blir imorron. Nu ska vi kolla på Lilla melodifestivalen o ha fredagsmys.
Själv känner jag mig inte så bra. Jag har världens blåsor runt näsan som gör såååå ont o huvudvärk o på G att bli förskyld.
På söndag skulle jag vilja gå på BoMässan i Tipshallen. Har pratat med lillebror om dom kan ta barnen en stund så jag o Anders kunde få gå på det själva. Det skulle uppskattas kan jag säga. O det lät inte helt omöjligt. Han skulle bara dubbelkolla med Matilda.

Inga kommentarer: