2009-10-20

Jag är så himla trött idag. Alicia har drömt mardrömmar inatt och varit väldigt lessen. Så jag la mig hos henne en liten stund så hon skulle somna tryggt och där somnade jag. Alicias säng är inte världens största, en 80 säng så det va ganska trångt. När jag vaknade så hade jagså ont i mina armar för dom hade jag haft i en jättekonstig position. Det har tagit halva dagen och få krypningarna och domningarna från dom. SÅ va det upp o hoppa och göra sig iordning för och åka och ha ett möte hos chefen. Och vi har bestämt att jag ska kolla på ett annat jobb. Jag träffade min ev. blivande chef. Nu ska hon återkomma med en tid då jag kan hälsa på där jag ev. ska jobba. Nu håller vi tummarna.

Om en stund e det dags att åka o ta ett pass på Bion. Alicia ska på gympa, men denna gången får hon som sagt gympa utan mig.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Rosy vad sa du att du hade för mobil abonemang? Kommer inte ihåg vad det hette..

Rosa sa...

Jag har ett Telenor 299kr i månaden o då får jag ringa för dom 299 kr oxå.