2009-10-29

Borta

Har under dagen pratat med enhetschefen och det har löst sig. Hon hade förstått att nått hade hänt men ändå så va hon ju lite sur över att jag inte hört av mig, Och det hade hon all rätt till. Men det va som hon sa efter min förklaring. Nu släpper vi detta och gå vidare. Nu ska jag träffa den nya tjejjen på tisdag så mina vänner....påminn mig på måndagskväll så är ni snälla...hihi=)

Nu är snart arbetsdagen slut och ett till imorronkväll så är denna veckan slut.
Det har blivit lite förändringar i schemat igen så jag måste lämna in ett nytt schema för dom 2 kommande veckorna. Jag hoppas innerligt att fröknarna har överseede med detta o jag hoppas att jag får ett lugnare schema på mitt nya ställe där det inte är så ombytligt. För här är det ju så att är M sjuk så måste han ju vara hemma från skolan och då drar det ju mer personal och för att få ihop det så får man hoppa runt lite och byta turer med varandra så att ingen jobbar för mycket eller för många dagar i rad och allt sånt. Så det är inte för att det är roligt som jag byter schema och turer... Det är ganska jobbigt faktiskt. SÅ i sånna här lägen önskar man att man jobbade 8-16 eller nått hela tiden...

Inga kommentarer: