2009-10-12

Gårdagskvällen på SF va helt ok. Lite stressigt inför fösta kvällsfilmen men annars va det rätt kul. Kunderna va riktigt trevliga o roliga. Vi kunde skojja o skämta med dom ganska mycket och då blir det ju sååååå mycket roligare.

Idag är det måndag och vi tog oss en rejäl sovmorron. Elias sov ända till kl 10. Så jag ringde Anders och vi bestämde att Alicia åker själv till dagis. Elias är inte riktigt piggelin ännu så vi får hålla honom hemma, igen. Han har två dagar kvar på sin Amimoxkur o så är jag ledig imorron så då får han två dagar till hemma.

Just nu dansar dom till div olika barnsånger. Elias går efter Alicia och härmar henne i rörelsena. Det ser ganska kul ut faktiskt. Dessutom har dom en damsugare på släptåg.

Hur mår jag då. Jo halsen är fortfarande inte som den ska, jag fryser men har ingen feber och är sååååå trött att jag skulle kunna somna stående. Tårarana kommer lite då och då o mer idag för idag ska jag till jobbet. Jag kan inte vara hemma mer nu känner jag. Jag va hemma med Elias förra veckan. Så idag kan Anders komma hem lite tidigare så vi byter vid 14.

Inga kommentarer: