2009-10-22

Fortfarande sjuk

Jag fick i mig lite blåbärssoppa på kvällen och fick behålla det om man bortser från magen. Blev lite för kaxig o tog en kopp till efter en stund och det va uppe och vände. Har sovit hyffsat inatt men är väldigt matt. Magen är fortfarande inte ok och hade det varit någon annan hade jag sagt att denne skulle vara hemma från jobbet imorron oxå. Själv e jag tveksam. Det handlar om 3 ynka timmar på morgonen och jag kanske fixar det..... Jag vet ju innerst inne bättre men jag har en ganska hög frånvaro från jobbet med tanke på hur sjuk Elias har varit. Men en dag mer eller mindre.. Usch vad jag brottas med tankarna. Men jag har vän som brukar ta sig en promenad för o se om det e dags o gå till jobbet. Orkar hon promenaden så är det dags att jobba. Ska jag gå på hennes tips så ska jag vara hemma, jag orka inte gå till postlådan o hämta tidningen.

Jag bestämde mig för att vara hemma imorron oxå så jag ringde jobbet. Det visade sig att M oxå är dålig, ha spytt o så. Så han e oxå hemma, 2 till i personalen är dåliga. Då har jag kanske inte fått de från Bion iallafall utan från jobbet.

Inga kommentarer: