2009-10-16

Idag när vi vaknade klagade Alicia på att hon hade jätteont i halsen. Jag tempade henne o hon hade feber. Vi låg kvar i sängen en stund men sen kom Elias traskandes o då vad det bara att gå upp. Efter en halvdan frukost så ville barnen bada och det fick dom. Därefter så har vi bara myst inne för det va ju -4 grader ute. Vi kollade på Pippi o eldade en brasa. Jag provade kläderna jag köpt till Elias som han ska få i födelsedagspresent och dom kommer att bli kanon. Jag har köpt Mumin till honom, hade tänt köpa nått till Alicia oxå men flickkläderna är inte lika fina.




Sen åkte jag och hämtade mina stövlar som jag väntat på. Dom är så snygga och lagom klack så jag kan gå i dom utan att det ser konstigt ut. Hihi=)

Anders har mycket på jobbet som vanligt och det strular för dom så han kommer hem lite senare idag. Vi får se hur dags det blir.

Imorron vankas det jobb för min del o på söndag med.... 7-21, riktigt härliga tider...(not)

Inga kommentarer: